Geen categorie

Succesvol aan de slag na de Google Ads training

Google Ads training: wat is dat precies? Deze training is hét hulpmiddel om succesvolle online campagnes op te zetten. De Google Ads training is bedoeld voor zowel beginnende als ervaren online adverteerders die met Google Ads aan de slag willen gaan om resultaat uit campagnes te halen. Na afronding van de training zul je in staat zijn om op eigen houtje een winstgevende campagne op te zetten en deze te optimaliseren. De training bestaat uit meerdere uren aan interactief lesmateriaal dat je in één keer onderdompelt in de wereld van Google Ads.

Bewezen technieken van de Google Ads training

De Google Ads training is een training die bewezen succesvolle technieken in de praktijk brengt. Deze technieken worden ook door de meest ervaren specialisten op het gebied van Google Ads gebruikt. Als ondernemer of online marketeer ben je je er natuurlijk van bewust dat Google Ads een ideaal advertentieplatform is voor het geven van een boost aan je online aanvragen en verkopen. Het maakt niet uit in welke branche je actief bent: een Google Ads training is voor iedereen.

Wat is de training precies?

Een Google Ads training is een SEA-training (Search Engine Advertising) waarmee je alle benodigde skills leert om de best mogelijke resultaten met Google Ads te behalen. Je leert onder meer bewezen technieken en strategieën in praktijk toepassen. Dit zijn exact dezelfde technieken die op dagelijkse basis door specialisten worden gebruikt. Deze training stelt je in staat om het beste in jezelf, je collega’s en je onderneming als geheel naar boven te halen.

Wat bereik je met de Google Ads training?

Dankzij de training kun je realistische doelen voor Google Ads bepalen. Je leert tijdens deze training op welke cijfers je aan moet sturen en waar je de prioriteit van je campagne moet leggen om zo groot mogelijke optimalisaties te bereiken. Je leert ook om een professioneel ‘zoekwoordonderzoek’ te doen. Hiermee kun je conversiegerichte zoekwoorden in kaart brengen. Je kan na deze training precies inschatten hoe de communicatie tussen mensen via Google verloopt en hoe je hier als adverteerder succesvol gebruik van kunt maken. Daarnaast leer je de verschillende conversies op je website doorverwijzen en deze zelfstandig meetbaar maken door Google Analytics in te zetten. Je kan ook eenvoudig navigeren door het, voor buitenstaanders, complexe interface van Google Ads. Vervolgens leer je om je Google Ads campagnes optimaal op te zetten aan de hand van de ideale instellingen en strategieën. En als laatste leer je om je Google Ads campagnes op te schalen en om te zorgen voor een groter conversievolume, passend bij een onveranderde ROAS of CPA.

Voor wie is de Google Ads training geschikt?

De Google Ads training van CaseMarketing is voor iedereen die nieuw is in de soms onoverzichtelijke Google Ads wereld. De training stelt je in staat bewezen technieken, processen en strategieën in praktijk te brengen. Iedere ondernemer die in staat wil zijn om zijn of haar eigen Google Ads campagnes te beheren, heeft baat bij de Google Ads training.

Laat een antwoord achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *